Dear blog,
It seems aku dah lama menghilangkan diri since I start my practical a month ago. Dlm tempoh tu, mcm2 pengalaman aku kat hospital aku tgh praktikal sekarang. And the most important thing,
I DON'T LIKE THAT PLACE. Really REALLY don't like it.
Well, hospital tu bkn lah teruk mana just aku x suka the way 'they' treat us as a STUDENT. Lumrah student. Bukan semua benda kami tau dan jugak lumrah manusia. Manusia ni x perfect. Even kau dah keje berpuluh tahun sekalipun, mesti ada jugak benda yg kau x tau.
Aku, sbg student, dan juga manusia yg masih berfikiran waras, sangat2lah x suka dan x gemar, pd mereka2 yg suka sangat judge org ni. Just because student does not know a few things, u easily say that they are STUPID!! It is totally wrong to say others are stupid. Mcm lah kau tu pandai sangat!
Apa2 pun, I'm glad that my suffered is going to end soon. Can't wait it. 071213 :)
p/s: please be wise. Don't simply judge a book by it cover
þö†-þê† þåÐå ◕‿◕
8:51 PM. =þ